Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

SKLEP AUDI felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum a6 forum a6
Sklep, części Sklep alufelgiExpress Parts Regeneracja HC Firma Konektor AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 AVANT] regulacja obrotów na jałowym przez VAG'a?
Autor Wiadomość
bartek123438 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Bartek
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: Włocławek
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-03-08, 10:43   [A6 C5 AVANT] regulacja obrotów na jałowym przez VAG'a?

Witam, panowie potrzebuje minimalnie podnieść obroty na biegu jałowym, jest możliwość zrobienia to przez vaga czy muszę się udać do serwisu?
 
 
Zdzisław RAKIETA 



Model: A10 C15
Nadwozie: SEDANO-COUPE
Zasilanie: Paliwo rakietowe
Silnik: 12.8 1363KM
Napęd: 6WD
Rok: 2015
Skrzynia: Sama zmienia
Kod silnika: 8C9NBDG
Imię: Zdzisław
Wiek: 56
Dołączył: 1 Kwietnia 1915
Posty: 5036
Skąd: Internety
K@MiL 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Kamil ;)
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 755
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2010-03-08, 18:18   

Szczerze mówiąc to nie zagłębiałem się w ten temat, bo osobiście nie miałem takie potrzeby. Po pierwsze jest Ci potrzebny LOGIN do silnika, po drugie z tego co wiem (w teorii) da się to zrobić poprzez VAGa. A ogólnie obroty możesz zwiększyć chyba o 200 max. A co do samej korekty obrotów to:
VAG-COM --> Silnik/Engine [01] --> Adaptacja --> Wybieramy odpowiedni kanał
(w Twoim wypadku 01/02 albo 10 nie pamiętam dokładnie)
Procedurę wykonujemy na ciepłym silniku (90*), dalej już się chyba połapiesz ;-)
 
 
bartek123438 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Bartek
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: Włocławek
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-03-09, 11:44   

dzięki koledzy za podpowiedzi <ok> <ok>
 
 
Zdzisław RAKIETA 



Model: A10 C15
Nadwozie: SEDANO-COUPE
Zasilanie: Paliwo rakietowe
Silnik: 12.8 1363KM
Napęd: 6WD
Rok: 2015
Skrzynia: Sama zmienia
Kod silnika: 8C9NBDG
Imię: Zdzisław
Wiek: 56
Dołączył: 1 Kwietnia 1915
Posty: 5036
Skąd: Internety
Toperz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALW
Imię: Imię
Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 434
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-03-28, 12:37   

to może i ja się podepnę pod ten temat,

Na którym kanale można podniesc obroty bigu jałowego w a6 2.4 v6 30v benzyna? jak patrzyłem są one ok 720 i potrafią spaść na 680( jedna lambda sypie czasdem błendem). Na kanałach 1,2,9 jest wartosc 128.

Macie może wogóle gdzieś spis do vag-a co jest na którym kanale?

Pozdro
Toperz
 
 
19Maaarcin89 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 175
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2013-05-05, 21:07   

Witam.

Temat stary ale nie bede zakładał nowego.

Chcial bym tez podniesc obroty na biego jałowym.
VAG w tym momecie pokazuje mi 660-680 a z tego co czytałem to powinno byc inaczej.
Chcial bym podniesc o jakies 100.
Tak zeby bylo 760-780- mysle ze tak by bylo najlepiej.

Tylko jak to zrobic?? Czy jak mam zwykła linke ktora ide do przepustnicy to mam to zrobic linka czy w takim przypadku vagiem tez da sie to zrobic??

Aha i naczytałem sie ze podczas takiej operaci jest potrzebny kod do silnika a ja niestety nie posiadam takiego.
Czy bez tego kodu da rade cos zrobic??

Pozdrawiam
 
 
mstan 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 112
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-05-28, 10:35   

Witam
Obroty w silnikach benzynowych są ustawiane fabrycznie i w zasadzie każdy silnik ma trochę inne tzn. pozostawia się obroty na których silnik jest najstabilniejszy.
Zmiany stabilności wynikają potem z usterek, które trzeba eliminować.
Mając przepustnicę na linkę czy nie, nie mamy możliwości regulacji wolnych obrotów.
O tym decyduje ECU.
A dizelki no to inna bajka.
_________________
Pozdrawiam Stanisław
 
 
Zdzisław RAKIETA 



Model: A10 C15
Nadwozie: SEDANO-COUPE
Zasilanie: Paliwo rakietowe
Silnik: 12.8 1363KM
Napęd: 6WD
Rok: 2015
Skrzynia: Sama zmienia
Kod silnika: 8C9NBDG
Imię: Zdzisław
Wiek: 56
Dołączył: 1 Kwietnia 1915
Posty: 5036
Skąd: Internety
PiterekQuattro 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Piotr
Wiek: 25
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 142
Skąd: Warmińsko - Mazurskie
Wysłany: 2015-04-17, 11:38   

Cos bylo wyzej pisane na temat LOGINU do silnika... Otoz mam taki problem ze chce podniesc obroty na jalowym i jak zmieniam wartosc chce test zrobic wywala mi blad? Teraz pytanko na temat tego LOGINU silnik ACK 2.8 Quattro 97 rok maja wszystkie takie same czy tez kazdy ma inny? Jezeli ktos moze cos pomoc to bylbym wdzieczny. Ewentualnie skad mam wziac taki kod LOGIN?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: